שירות לקוחות

מחלקת שירות הלקוחות של נתיבי ישראל כוללת את מרכז השרות לניהול התנועה ואת פניות הציבור. למרכז השרות לניהול תנועה ניתן לפנות ע"י חיוג: 2120*

המרכז זמין ופעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, כולל שבתות וחגים, ונותן מענה לפניות הקשורות לעומסי תנועה, דיווח על מפגעים או תאונות ולקבלת מידע על אתרי עבודה.

ניתן לפנות לפניות הציבור בדרכים אלה:

• פתיחת פנייה באתר החברה
• משלוח פקס למספר  03-7355987
• בדואר לכתובת: רח' אריאל שרון 3, ת.ד.1021, אור יהודה 6050001
• פניה טלפונית למספר 2120*

 
 

עם פתיחה או שליחה של פנייה מומלץ לוודא כי היא כוללת את הפרטים הבאים :
• שם הפונה
• תיאור המקרה
• מיקום האירוע, מדויק ככל הניתן
• כתובת למשלוח דואר חוזר
• טלפון נייד או טלפון נוסף

* פניות לעיון בתכניות הכרזה יש להעביר למחלקת פניות הציבור.
 

פניות למשרדי החברה ניתן ליצור קשר באמצעות טלפון רב- קווי שמספרו: 03-7355444